لوازم آرایش چشم

لوازم آرایش چشم:

لوازم آرایش چشم آرایش چشم هنر الهه هاست و کاری که با صورت شما می کند فراتر از مسحور کننده است . این فوراً کل ظاهر شما را تغییر می دهد و باعث می شود خشن و افسانه به نظر برسید. تنها چیزی که برای تسلط بر هنر آرایش چشم بدون عیب و نقص نیاز است، تمرین، درک درستی از انتخاب سایه های مناسب و چند نکته اساسی است .

به ما اعتماد کنید برای درست کردن آرایش چشم خود نیازی به استاد بودن ندارید  ، از کوچک شروع کنید و تمرین کنید تا بتوانید آن را مانند بلاگر زیبایی مورد علاقه خود ترکیب کنید ! کیت استارتر برای آرایش چشم فقط شامل یک پالت با چند سایه، یک برس آرایش چشم ریز و مقداری الهام برای از بین بردن نکات جذاب آرایش چشم است  .

آرایش چشم نوعی از لوازم آرایشی است که هدف آن برجسته و جذاب جلوه دادن چشم ها است . بیشتر توسط خانم ها و توسط مجریان صحنه از همه نوع استفاده می شود. آرایش چشم بخش مهمی از صنایع مد و آرایشی است.

این ایده را می توان بسیار فراتر برد. رنگ چشم را می توان با استفاده از لنزهای تماسی تغییر داد . زرق و برق و سایر لوازم جانبی را می توان در نزدیکی چشم چسباند. مژه مصنوعی یا اکستنشن مژه امکان پذیر است .

آرایش چشم، که معمولاً برای یک ماکیلاژ کامل (آرایش کامل) ضروری در نظر گرفته می شود، شامل ریمل برای برجسته کردن مژه ها می شود. سایه چشم برای پلک ها، در سایه های مختلف موجود است . و مداد ابرو و خط چشم برای مشخص کردن لبه های پلک . از آنجایی که لوازم آرایشی چشم در مجاورت یک ناحیه بسیار حساس استفاده می شود، بی ضرر بودن مواد ضروری است .مشاهده محصولات

ریمل

ریمل یک ماده آرایشی است که برای تیره کردن، رنگ کردن، ضخیم کردن، بلند کردن یا مشخص کردن مژه ها استفاده می شود. از نظر تاریخی، معمولاً سیاه بود (و هنوز هم هست) اما اکنون در رنگ‌ها و رنگ‌های بسیاری نیز وجود دارد. ریمل به سه شکل مایع، کیک و کرم وجود دارد. این در لوله های با اعمال گرز موجود است. مواد تشکیل دهنده ریمل شامل آب، غلیظ کننده های موم، مواد نگهدارنده و . . . است.

لوازم آرایش چشم

سایه چشم

یک پالت سایه چشم پودری با سایه های قهوه ای برای پوشیدن روزانه معمولی ؛ دو رنگ مرکزی درخشان هستند در حالی که سایه های نقره ای و سفید برای ایجاد سایه ها و هایلایت هستند.

به برداشتن ابرو توجه کنید. خط چشم مشکی ساده; انتخاب خوب رنگ رژ لب ؛ یقه توری زنانه .

سایه چشم یک ماده آرایشی است که روی پلک ها و زیر ابروها زده می شود . میانگین فاصله بین مژه و ابرو در زنان دو برابر مردان است. سایه چشم کم رنگ از نظر بصری این ناحیه را بزرگ می کند و جلوه ای زنانه دارد.

سایه چشم بسته به ظاهر مورد نظر می تواند به روش های مختلفی اعمال شود. معمولاً کاربرد با استفاده از اسفنج ، انگشت و/یا برس انجام می شود. مهمترین جنبه استفاده از سایه چشم و به طور کلی آرایش، ترکیب خوب است .

برای از بین بردن سایه چشم، ممکن است از پاک کننده آرایش چشم تجاری استفاده شود، اگرچه شستشوی صورت معمولاً تمام آثار رنگ را از بین می برد. به طور کلی جدا کردن آن آسان است و می توان از آب و صابون ساده استفاده کرد. سایه چشم، خط چشم و ریمل نیز ممکن است با استفاده از روغن بچه یا روغن زیتون پاک شوند. دستمال مرطوب آرایشی نیز وجود دارد که ممکن است استفاده شود.

خط چشم

خط چشم یک ماده آرایشی است که برای مشخص کردن چشم استفاده می شود. در اطراف خطوط چشم، در امتداد و بالای لبه های پلک که مژه ها رشد می کنند استفاده می شود. اغلب فقط روی نیمه خارجی چشم انجام می شود.

انواع

بسته به بافت آن، خط چشم می تواند به آرامی لکه دار شود یا به وضوح مشخص شود. شش نوع اصلی موجود در بازار وجود دارد:

خط چشم مایع یک مایع مات است که معمولاً در یک بطری کوچک عرضه می شود و با یک برس کوچک یا اپلیکاتور نمدی اعمال می شود. این یک خط تیز و دقیق ایجاد می کند.

مداد چشم مبتنی بر پودر، خط چشم در یک مداد چوبی است. به طور کلی در سایه های مات تیره موجود است.

مداد چشم مبتنی بر موم مدادهای نرم تری هستند و حاوی موم هایی هستند که کاربرد را آسان می کنند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ های شدید و همچنین سایه های کم رنگ تر مانند سفید یا بژ هستند. خط چشم های مبتنی بر موم نیز می توانند به صورت مخروطی یا فشرده با اعمال برس ارائه شوند.

خط چشم ژله ای که به راحتی با برس خط چشم قابل استفاده است.

مداد خط چشم کوهل به دلیل قوام کرمی خود شناخته شده است. اغلب برای ایجاد جلوه چشم دودی استفاده می شود. به دلیل بافتی که دارد، ممکن است بهترین انتخاب برای خط چشمی نباشد که می خواهید ثابت بمانید.

سایه چشم یا خط کیک که با برس زاویه دار روی پلک زده می شود می تواند جایگزینی طبیعی تر برای خط چشم سنگین باشد. آسترهای کیک مانند سایه های فشرده به نظر می رسند که وقتی یک برس خیس را در آنها فرو کنید به مایع خامه ای تبدیل می شوند.

سرمه

سرمه یک رنگدانه سیاه چشم باستانی است که تا به امروز در مدیترانه، خاورمیانه و شبه قاره هند باقی مانده است. این یک پودر تیره رنگ بود که می توان از آن به عنوان خط چشم، ریمل یا سایه چشم استفاده کرد.

پلک های بالا و پایین به صورت خطی رنگ می شدند که تا دو طرف صورت کشیده می شد تا جلوه ای بادامی شکل داشته باشد. علاوه بر کاهش تابش نور خورشید، اعتقاد بر این بود که خط چشم سرمه می تواند بینایی خوب را بازگرداند و عفونت چشم را کاهش دهد.

با توجه به تصاویر آن زمان، استفاده از لوازم آرایش منحصر به زنان نبود. آینه های نقره ای و مسی بسیار صیقلی به استفاده از آرایش کمک می کنند

لوازم آرایش چشم

  • Faraz Rostami
  • شهریور 20, 1401
  • 944 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هفت − 5 =

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه